Direktlänk till inlägg 7 april 2012

Hmm..

Av Kim - 7 april 2012 19:17

Funderar på att göra en ny "copyright symbol", den jag har nu känns så klumpig... <.<' 


Och påsk är farligt, man äter fööööör mycket godis och allt   (typ sådär känner jag mig)


Har verkligen inget att göra....


så ni får ännu en lista!


1. är du kär? – Jaaa.
2. hur många msnkontakter har du?
3. har du fimpat en cigg på nån annan? – JA!   
4. har du legat i sängen brevid en kille? – Ja, många gånger. 
5. Gillar du Trocadero? - Helt okej. 
6. har du blivit slagen allvarligt? –Ja. 
7. tar du droger? – Nej. 
9. har du pussat en tjej? - Ja. 
10. hatar du någon? – Nämner inga namn, men ja. 
11. älskar du någon? – Mina fina vänner, min familj, min hund, mina hästar jag har, och... vill säga "jag älskar dig" till killen jag är kär i.   
12. har några av dina vänner svikit dig? – Ja. 
13. har du djur? – Jag har en helt egen valp, sen hästar har  jag, katter.. finns även flera hundar hemma här. :]
14. har du legat brevid en tjej i sängen? - Ja. 
15. hatar du dig själv? – Har gjort på grund hur jag såg ut innan!
16. gillar du orange? - sådär. ;p 
17. har du haft/har oskyddat sex? – Tänk att jag har det!     
18. har du nån sjukdom? – Ja. 
19. har du skämt ut dej för den du gillar? – Alltid... 
20. har du en gris? – Nej. 
21. har du en plattång? – Nej, men finns i huset, om jag nu vill platta. 
22. har du en bror? – bara såna som jag kallar som bror ;)  
23. har du sjukt bra humor? – Alltså... NEJ! xD 
24. är du brunett? –Nej! Ingen dum blondin heller ;) 
25. gillar du att stå i duschen flera timmar? – Jag badar bara i badkaret (A)
26. tycker du om hästar? - Har ju maassor på gården...
28. har du skilda föräldrar? – Ja.
29. har du gått på simskola? - Nej, jag lärde mig själv :P  
30. har du sagt bög till en kille? -mååånga gånger ;p 
31. har du sagt fitta till en tjej? - Vem fan har inte? 
32. har du fuskat? - på spel? ja. På prov? Ja en gång! 
33. har du en teve på ditt rum? – jopp 
34. har du lunar? –  nej men twitter!
35 har du MSN? – Ja :)  
36. har du en syster? –Ja, en biologisk :) 
37. har du bruna ögon? - brungröna :P 
38. gillar du att fota? - Ja, då jag kan/hinner/orkar med vädret. Bara trött på snöbilder nu.
39. har du sett dig själv brinna? – Ne?
40. hjälper du dina vänner? – Såklart. 
41. gillar du tacos? - aa :p 
42. tycker du att du är söt? - ibland så 
43. har du dansat? - Jag suger på det... Kan inte dansa något... Eller jo, om headbang räknas som dans!! 
44. har du spelat fotboll? - inte i ett lag, men på friden med många gamla kompisar man hade då :) och vissa har man kvar än!  
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? – Nej 
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - nej 
47. har du ätit sniglar? - eeeuw... nej
48. äger du en locktång? - Nej 
49. gillar du att tugga tuggummi? – Nja 
50. borstar du tänderna varje morron och kväll? – ja? :P  
51. gillar du kläder? – KLÄDER! Jag älskar kläder, då de sitter bra på min kropp... 
52. hatar du falska vänner? – är de falska så är de inte ens mina vänner 
53. gillar du räkna matte? – Nej, jag har aldrig
54. älskar du någon nu? – Jaaa 
55: har du gråtit inför en vän? - ja? 
56. kan du sjunga? – haha nej. ändå är jag basist och sångare i band! 
57. har du sett nån dö? – Nej, men vet folk som har dött...
58. säger du vad du vill? - oftast.. 
59. är du lång? – 173 cm, lång vette fan   
60. vad är ditt namn? – Hitler. Adof Hitler. Men är du så dum? Tydligen, det står ju "Kim Leonard" uppe....
61. kan du tala spanska? – ne 
62. är du kortare än 1.60? - Nej xD 
63. älskar du sommaren? – METALTOWN DÅ JU!!! :D  
64. älskar du vintern? - Uppe här i norr, JA, men i nere i gbg, NEJ NEJ NEJ.  
65. har du mer än 6 par skor? – Nej. Har faktiskt bara mina kängor som jag kan ha på sommaren/varm vår. Har nu gummistövlar även om det är kallt i snön, men har stallskor också. Är väl de :) 
66. brukar du sjunga när du är i duschen? - nej, jag fantiserar och tänker! (på killar/män, ihihi) 
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? - Nope.
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - bara... 5 typ o.O
69. gillar du att städa? – Ja! :D  
70. gillar du att sova länge? - Ja, men då vänder jag på dygnet, passar inte valpen ^^ 
71. har du vart med om en olycka? – Inte så allvarligt isf 
72. är du förvirrad? –över?  Sveriges framtid? Ja lite faktiskt >.< 
73. har du mer än 6 par byxor? - Japp!  
74. har du förlorat en vän? - I livet också... 
75. gillar du att shoppa? – JA.
76. har du varit i paris? – Ne 
77. gillar du ormar? - vill ha en!
78. klarar du dej själv? -Ja, då jag inte får panik/ångest 
79. har du lagat mat? - ja. 
80. är du klantig? – som fan 
81. har du foppatoffler? –någonstans...
82. har du mer än 20 låtar på din data? -lite mer än 2000 :)  
83. sminkar du dej innan skolan? – går inte ens i skola, eller jo, hemundervisning 2ggr i veckan, fast inte vart på länge...
84. har du träffat en kändis? - Flera :P  
85. har du mer än 7 par nagelack? - Japp >.<  
86. har du busringt? - jadå x'D 
87. har du skällt på din bror? – har ju ingen xD 
88. har du en vän som skiter i dig? – ne 
89. har du velat göra saker men vågar inte? - ja
90. sover du med nått gosedjur? – har min valp :) 
91. har du åkt nånstans utan att du får?- Japp 
92. vill du bara bort ibland? – ja 
93. har du tältat? -ja men det är trååååkigt
94. har du brännt dig? - mm, vem har inte? xD 
95. har du lekt med levande ljus ? – ja 
96. har du lekt anden i glaset? – wtf? 
97. skäms du ibland? – alla gör
98. bor du i skåne? – NEJ JAG ÄR INGEN DANSK!   
99. gillar du hip hop/rap musik? -helt okej, som Petter!!! :D 
100. är du på sista frågan nu? - DUM FRÅGA -.- 
101. är du singel? – på g med någon (a) 
102. har du åkt flygplan nån gång? – flera 
103. har du kul just nu? - nja. 
104. är du blyg? – nej inte direkt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 31 maj 2012 11:47

http://bblueandyellow.tumblr.com/   http://bblueandyellow.tumblr.com/  http://bblueandyellow.tumblr.com/ http://bblueandyellow.tumblr.com/             ...

Av Kim - 12 maj 2012 14:28

lovar du att vara ärlig? ja! Du heter: Kim Leonard Smeknamn: Kimpan Låt som när du är ledsen sörjer till?: Fronda - Underbar Beroende av: music♥ Vad tror folk om dig?:  ingen aning? Vad får du oftast komplimanger för?: min kropp x3 Vad ...

Av Kim - 12 maj 2012 12:59

Skaffade det igen. Så kommer nog vara där mer.  http://bluandyellow.tumblr.com/ http://bluandyellow.tumblr.com/ http://bluandyellow.tumblr.com/ http://bluandyellow.tumblr.com/ http://bluandyellow.tumblr.com/ ...

Av Kim - 12 maj 2012 00:32

Haha hoppas inte. Ska allt ta betalt nu eller?  http://www.dn.se/ekonomi/nu-testar-facebook-att-ta-betalt   Funderar på att skaffa TUMBLR igen. Rätt kul där. Hehe. Och alla fjant modebloggar suger.       Sen så finns det för mycket fina...

Av Kim - 12 maj 2012 00:03


 

Presentation

Tjej 17år.
Namnet är då Kim Leonard.
Precis skaffat mig min första egna hund.
Vit Herdehund, vid namn Ice.
Och bor i Norge.
Gillar att fotografera.
Följa varandra på twitter? thekimpan @ twitter!

Och, jag älskar fina Sverige!
©

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Sabaton?
 Nej
 Ja

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dog 9



Ovido - Quiz & Flashcards