Alla inlägg den 8 april 2012

Av Kim - 8 april 2012 19:09

Seee!! Börjar bli långt igen! :D  

Av Kim - 8 april 2012 16:10

   



Jag är nöjd! :D

Av Kim - 8 april 2012 14:29


Blev mycket bättre! :D   

Av Kim - 8 april 2012 09:49

Jag har inget att göra just nu, Ice sover, så nu kollar jag på allt och inget på tradera/blocket. 

Redan hittat 2 skivor med Sabaton!  "ATTERO DOMINATUS" "PRIMO VICTORIA". Bra album det där, (fast alla deras är ju bra?) men funderar på att beställa från dem ist, deras nya skiva också, ska fan ha den skivan på svenska och engelska! Ska även skaffa mig Raubtiers nya. 

Visst, på tradera är det billigare, men vill ju ha nytt, vilket man får om man beställer från Sabaton's shop... 


Fick suget efter att köpa nytt till min kamera (Nikon D3000 för er som undrar), inget objektiv, klarar mig med de jag har... men just annat. Vit fotoduk hade inte jag tackat nej till!!   Sen, någon blixt, självutlösare kontroll (kommer inte på namnet, men ni fattar nog vad jag menar?!). DÅ kan jag få bra bilder... ^_^  Men ja, pengar, jag vet inte om jag har pengar till allt detta, måste börja jobba igen! 


Okej, nu har jag tydligen en hel lista att kolla på blocket/tradera. Kanske finns på finn.no också... 

Jobbar även på en ny fotologo. 


 


Blivit smalare också, den kroppen jag drömmer om når jag snart!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tjej 17år.
Namnet är då Kim Leonard.
Precis skaffat mig min första egna hund.
Vit Herdehund, vid namn Ice.
Och bor i Norge.
Gillar att fotografera.
Följa varandra på twitter? thekimpan @ twitter!

Och, jag älskar fina Sverige!
©

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Sabaton?
 Nej
 Ja

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dog 9



Ovido - Quiz & Flashcards