Direktlänk till inlägg 26 april 2012

Lista

Av Kim - 26 april 2012 17:26

105 frågor om mig!

1. är du kär? 
Ja, han vet om det också! 
2. har du snusat? 
Nope, slutat.   
3. har du fimpat en cigg på nån annan? 

4. har du legat i sängen brevid en kille? 
Jajamensan
5. har du blivit dumpad? 
Jao de har hänt.
6. har du blivit slagen allvarligt?
Ja
7. tar du droger?
 Aldrig.
9. har du pussat en tjej? 
Ja    
10. hatar du någon? 
Mjo kan man väl säga.
11. älskar du någon?
 Min Ice, vännerna, hästarna, familjen. och snart honom också hoppas jag (A)
12. har några av dina vänner svikit dig?
 Ja tyvärr.
13. har du djur?
Katt, hund, häst
14. har du legat brevid en tjej i sängen? 
Japp
15. hatar du dig själv? 
Kan hända ibland.
16. gillar du orange? 
Ibland.
17. är du lång? 
173cm
18. har du nån sjukdom?
Det jag har kallast inte sjukdommar. DIAGNOSER!
19. har du skämt ut dej för den du gillar? Det sker ofta xd
20. har du en gris? Nej? xD
21. har du en plattång?
nää
22. har du en bror?
 Inte riktiga.
23. har du sjukt bra humor? 
HAHA min humor är bäst!
24. är du brunett? 
nej, svarthårig! 
25. gillar du att stå i duschen flera timmar? 

26. tycker du om hästar? 
Jadå :D har ju egen/egna...
27.har du skilda föräldrar?
ja
29. har du gått på simskola?
NEJ
30. har du sagt bög till en kille? 
Jao..
31. har du sagt fitta till en tjej? 
Nog har jag det!
32. har du fuskat? 
Var, på, när, hur?
33. har du en teve på ditt rum?
 Ja
34. har du lunar? 
Nej
35 har du msn? Ja.
36. har du en syster? Japp, en riktig och en plast :)
37. har du bruna ögon? 
Brungröna xd
38. gillar du att fota?
Ja, men inte så ofta som förr. 
39. har du sett dig själv brinna?
 Nje
40. hjälper du dina vänner? 
Mer än jag hjälper mig själv :P
41. gillar du tacos?
 Vem gör inte?
42. tycker du att du är söt?
 Inte överdrivet..
43. har du dansat? 
de få gångerna ja xD
44. har du spelat fotboll? 
Japp, på fritiden ^^
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? Nej

46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? 
Nej :s
47. har du ätit sniglar? 
Nee xD
48. äger du en locktång? Naj
49. gillar du att tugga tuggummi? Joo
50. borstar du tänderna varje morgon och kväll? 
Oftast!
51. gillar du kläder? Ja!   
52. hatar du falska vänner? Jaa!
53. gillar du räkna att matte? 
ibland
54. älskar du någon nu?
gillar en mycket :$
55. Har du gråtit inför en vän? Ja
56. kan du sjunga? 
Ja men inte bra xD
57. Har du sett nån dö? Nej
58. säger du vad du vill? Ja oftast
59. Är du stor?
 ibland känns det som jag är stor som en flodhäst
60. vad är ditt hela namn? Jessica Helen Louise Widh
61. kan du tala spanska? NEJ!
62. är du kortare än 1.60? 
nej 
63. älskar du sommaren? 
Jaaaa! :DD
64. älskar du vintern? 
Ibland.. 
65. har du mer än 6 par skor? 
Nje...
66. brukar du sjunga när du är i duschen? 
Ibland..
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster?
nej xd
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? Mer än 5 :P
69. gillar du att städa? Ibland ;D
70. gillar du att sova länge? Jo, men får inte för valpen XD
71. har du vart med om en olycka? naj
72. är du förvirrad? ja iblamd
73. har du mer än 6 par byxor? Jo.. Mer än 10
74. har du förlorat en vän? Mjo..
75. gillar du att shoppa? 
Alltid! :D
76. har du varit i paris? naj 
77. gillar du ormar? Jaoo
78. klarar du dej själv? absolut:)
79. har du lagat mat? Jodå. :)
80. är du klantig? 
Jo kan hända
81. har du foppatoffler? ja
82. har du mer än 20 låtar på din data? 
över 1000 tom
83. sminkar du dej innan skolan? 
väldigt sällan
84. har du träffat en kändis? Japp, flera :3 har en kändis i stallet ;)   
85. har du mer än 7 par nagellack? Jag vet inte tror det.
86. har du busringt? 
ja
87. har du skällt på din bror? 
Jag har ingen bror?
88. har du en vän som skiter i dig? 
nej tror ja ej
89. har du velat göra saker men vågar inte? 
Japp
90. sover du med nått gosedjur? nej med min valp :d
91. har du åkt nånstans utan att du får? har hänt ja
92. vill du bara bort ibland? Ja!
93. har du tältat? Jaa 
94. har du bränt dig? Jo..
95. har du lekt med levande ljus? 
Jao xD
96. har du lekt anden i glaset? Nej
97. skäms du ibland? 
Ja:P
98. bor du i skåne? Nää, inte ens i sverige xd
99. gillar du hip hop/rap musik? Jao
100. är du på sista frågan nu? Det borde väl ni veta.
101. är du singel? Nope, inte länge till hoppas jag (A)
102. har du flygt flygplan nån gång? Jao
103. har du kul just nu? 
104. är du blyg? Jao ibland.
105. har du varit ärlig på alla frågor? Ja :P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 31 maj 2012 11:47

http://bblueandyellow.tumblr.com/   http://bblueandyellow.tumblr.com/  http://bblueandyellow.tumblr.com/ http://bblueandyellow.tumblr.com/             ...

Av Kim - 12 maj 2012 14:28

lovar du att vara ärlig? ja! Du heter: Kim Leonard Smeknamn: Kimpan Låt som när du är ledsen sörjer till?: Fronda - Underbar Beroende av: music♥ Vad tror folk om dig?:  ingen aning? Vad får du oftast komplimanger för?: min kropp x3 Vad ...

Av Kim - 12 maj 2012 12:59

Skaffade det igen. Så kommer nog vara där mer.  http://bluandyellow.tumblr.com/ http://bluandyellow.tumblr.com/ http://bluandyellow.tumblr.com/ http://bluandyellow.tumblr.com/ http://bluandyellow.tumblr.com/ ...

Av Kim - 12 maj 2012 00:32

Haha hoppas inte. Ska allt ta betalt nu eller?  http://www.dn.se/ekonomi/nu-testar-facebook-att-ta-betalt   Funderar på att skaffa TUMBLR igen. Rätt kul där. Hehe. Och alla fjant modebloggar suger.       Sen så finns det för mycket fina...

Av Kim - 12 maj 2012 00:03


 

Presentation

Tjej 17år.
Namnet är då Kim Leonard.
Precis skaffat mig min första egna hund.
Vit Herdehund, vid namn Ice.
Och bor i Norge.
Gillar att fotografera.
Följa varandra på twitter? thekimpan @ twitter!

Och, jag älskar fina Sverige!
©

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Sabaton?
 Nej
 Ja

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dog 9



Ovido - Quiz & Flashcards