Direktlänk till inlägg 7 april 2012

listor <3

Av Kim - 7 april 2012 09:32

1. Hur gammal är du om fem år? inte fyllt 18 än...22 blir det då
2. Vem var den sista du träffade? vovven i famnen
3. Hur lång är du? 173 långa och vackra centimeter
4. Vilken var den senaste film du sett? minns inte :p
5. Vem ringde du senast? Mamma.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? orkar inte kolla :p


7. Var är dagens planer? Slappa och handla antar jag
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa är mer rakt på sak, det behövs ibland. Men sms är nog bäst i de flesta fall.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skillda
10. När såg du senast din mamma? månader sedan?
11. Vilken ögonfärg har du? brungröna
12. När vaknade du idag? först lite över 05, sedan lite innan 08
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja.
14. Vilken är din favoritplats? i famnen på pojkvänen, om jag nu hade honom här ;) 
15. Vilken plats föredrar du minst? Där jag jobbar med matten....
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Egen lya med hunden, hittat gärna en trevlig karl, på landet, gärna i norrland, eller småland. Och jag vill så gärna bli kock!!!! :c men... nu utbildar jag mig som kusk (häst) just nu, kanske går över till något med hund sen.
17. Vad skrämde dig som barn? Spindlar.
18. Vem fick dig att skratta senast? Ice
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? vadååå?
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar & stationär (fast den är hemma i sverige hos mamma)
21. Sover du med eller utan kläder på dig? t-tröja och trosor! sen på sommaren ingen tröja :3
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två
23. Hur många landskap har du bott i? V-götaland, jämtland (är väl ett län, åh suger på detta! >.<)
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nepp
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota
26. Är du social? Ja, de sägs så! 
27. Vilken är din favoritglass? Ben and Jerrys! Coockie...
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Spara, slösa.
29. Tycker du om Kinamat? NEJ.
30. Tycker du om kaffe? Näe... Inte sååå vuxen än!
31. Vad dricker du till frukost? Oboy är ju starkt favoriten. Te, apple juice och mjölk
32. Sover du på någon särskild sida? Hmm.. aldrig tänkt på det. Höger tror jag.
33. Kan du spela poker? Ja, men minns inte riktigt hur xd sist jag spelade så förlorade jag på klädpoker med Amanda och Chrille! 
34. Tycker du om att mysa? Ja. Åh ja, med rätt person. 
35. Är du en beroendemänniska? Japp
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nein!
37. Vill du ha barn? nej, nöjf med hund, man kanske i framtiden!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, Norska och liiiiite Tyska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Jaaa
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, skivor, piercings, kameraobjektiv osv
42. Äger du dyra smycken? Ja lite i alla fall
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Din kuk.   hahahha, men... macka! 
45. Vem är den roligaste människan du känner? Öhm... Amanda/Fisken? xD 
46. Välj ett ärr på din kropp? ja, vilket jag ångrar. armar och ben
47. Vad har du för ringsignal? har sällan ljudet på
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, sen jag gick i första klass, dvs 00/01! :D 
49. Flirtar du mycket? Om jag vill ge en stöt på en kille, så ja.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Har ingeeeeeeen? 
51. Kan du byta olja på bilen? Nej, har varken körkort eller bil, så nej. 
52. Har du fått fortkörningsböter? Först måste jag ha kört nåt va? 
53. Vilken var den senaste bok du läste? Jiddra inte. fan vad bra den är!!
54. Läser du dagstidningen? Nej sååå bra är jag inte på att läsa norskan... xD 
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Ja, från Sverige. SRM! (Sweden Rock Magasine)
56. Dansar du i bilen? Headbang!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Ngn norsk
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Papper? Njae... På telefon? Alarm! 
59. När var du i kyrkan senast? Minns inte
60. Vilka personer utmanar du? Go for it dom som vill.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 31 maj 2012 11:47

http://bblueandyellow.tumblr.com/   http://bblueandyellow.tumblr.com/  http://bblueandyellow.tumblr.com/ http://bblueandyellow.tumblr.com/             ...

Av Kim - 12 maj 2012 14:28

lovar du att vara ärlig? ja! Du heter: Kim Leonard Smeknamn: Kimpan Låt som när du är ledsen sörjer till?: Fronda - Underbar Beroende av: music♥ Vad tror folk om dig?:  ingen aning? Vad får du oftast komplimanger för?: min kropp x3 Vad ...

Av Kim - 12 maj 2012 12:59

Skaffade det igen. Så kommer nog vara där mer.  http://bluandyellow.tumblr.com/ http://bluandyellow.tumblr.com/ http://bluandyellow.tumblr.com/ http://bluandyellow.tumblr.com/ http://bluandyellow.tumblr.com/ ...

Av Kim - 12 maj 2012 00:32

Haha hoppas inte. Ska allt ta betalt nu eller?  http://www.dn.se/ekonomi/nu-testar-facebook-att-ta-betalt   Funderar på att skaffa TUMBLR igen. Rätt kul där. Hehe. Och alla fjant modebloggar suger.       Sen så finns det för mycket fina...

Av Kim - 12 maj 2012 00:03


 

Presentation

Tjej 17år.
Namnet är då Kim Leonard.
Precis skaffat mig min första egna hund.
Vit Herdehund, vid namn Ice.
Och bor i Norge.
Gillar att fotografera.
Följa varandra på twitter? thekimpan @ twitter!

Och, jag älskar fina Sverige!
©

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Sabaton?
 Nej
 Ja

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dog 9



Ovido - Quiz & Flashcards